Media və Kommunikasiya departamenti Sosial Tədqiqatlar Mərkəzinin daxili və xarici auditoriya ilə, ictimaiyyətlə münasibətlərini və media ilə işini təşkil edən bölməsidir.
Onun əsas fəaliyyət istiqamətləri və funksiyaları Mərkəzin Nizamnaməsi çərçivəsində həyata keçirlir.
Departamentin əsas fəaliyyəıt istiqamətləri:
• STM-nin qısa və uzunmüddətli məqsədlərinə uyğun kommunikasiya strategiyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi;
• İctimaiyyətlə əlaqələr, Mərkəzin PR işinin təşkili;
• Media ilə sosial tədqiqatlar profilli münasibətlərin qurulması ;
• Mətbuat açıqlamalarının hazırlanması və yayılması;
• Sosial media platformalarında rəqəmsal kommunikasiya fəaliyyətinin təşkili , məzmun yaratma və marketinq;
• Sosial media kampaniyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsi;
• Media araşdırmaları sahəsində tədqiqatların müzakirəsi,sosial kontentə aid mövzuların monitorinqi.